Tento program pripravuje študentov na kariéru v neustále sa rozvíjajúcom marketingovom a mediálnom priemysle prostredníctvom kreatívnych kurzov.
Samotný program sa skladá z študijnej (45 hod) a praktickej časti (co-op work placement); študent získava po úspešnom ukončení oboch častí kurzu diplom (Marketing & Media Manager Program Diploma)
Študenti rozvíjajú zručnosti pri navrhovaní portfólia fotografie a videa, plánujú a implementujú marketingovú stratégiu, spoznávajú súčasný svet internetového marketingu a sociálnych médií ako aj zručnosti v oblasti plánovania udalostí (Event Planning).
Podniky, v ktorých mohli študenti absolvovať co-op časť : Whistler Arts Council, Whistler Film Festival, ShawTV, Starbucks.
Pre všetkých, ktorí sa snažia rozšíriť svoje mediálne zručnosti, či naučiť sa základy marketingu a následnú implementáciu nadobudnutých znalostí v praxi. Vášnivý a aktívny záujem o svet marketingu a médií zo strany študenta je k štúdiu tohto programu plusom.
Január, Február, Marec, Apríl, Máj, Jún, Júl, September, Október, November